środa, 18 stycznia 2017

Pyszna Kawka.



Nie opowiadałam Wam raczej o swojej rodzinie, ale teraz jest okazja, bo planuję tacie kupić prezent na imieniny. Są 26 lutego, więc spokojnie zdążę odpowiedni wybrać, ale powoli się już rozglądam. Sprawa jest taka, chcę mu kupić dobry ekspres do kawy, do pracy, żeby mógł sobie pić, jaką tylko zechce :) Jest tylko jeden problem, ja nie pijam kawy, więc w ogóle się na tym nie znam. Nie chcę pytać mamy, bo zaraz wygada ojcu, więc posiłkuję się różnego rodzaju poradnikami.
Dobrze robię? Właśnie trawiłam na artykuł, w którym jest w wszystko ładnie wyjaśnione by rozeznać się całkiem dobrze w sprawie. Są pokazane rodzaje ekspresów, ich różnice i ceny, co dla mnie osoby nieznającej się na ekspresach jest niezwykle ważne. :)  Przed zakupem polecam przeczytać tego typu poradniki, jeśli nie wiesz który wybrać tak samo jak ja! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz